maalaala mo kaya...  

Sunday, November 23, 2008


maaung adlaw ninyong tanan...mangau ko pacensya ninyo kung dili ko magenglish2x actually german akong papa and mexicana akong mama..pero ingon sakong mama be humble lang daw ko..dili daw ko magsaba sa uban na may dugong maharlika ko...

naa ko share sa inyo about sakong life gamay lang gud pero if ganahan ko magkwento let me share with you all..23 years old nako..kng pangutan-on ko ninyo about sakong lovelife sugad tong nagedad pako 16 naa nako uyab,ang name niya secret..its complicated..kabalo mo kahilakon nako habang nagashare sa inyo ani b.."skit kaau naipit akong tiil sakong ulo...

ok let me begin my story..once upon a time, natawo ko sa usa ka magasawa na nagpangalan og eme og dodo..unya na nako tiwason ha"kay patyon sa nako ang ok-ok dri naglupad2x..hapit napudmaggawas ang mga wakwak kay alas dose na sa udto...

bye..bye..until nxtime...
Kisses Myspace Comments
Muuuuahhh

AddThis Social Bookmark Button


1 comments: to “ maalaala mo kaya...

Design by:Yulie Me C. Cabanlit